Spusteni scriptu jako demona pri startu systemu

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Sun Jan 13 07:55:51 CET 2013

> Ahoj
>
> Taketo veci riesim tak, ze script sam o sebe bezi len niekolko sekund,
> alebo ma detekciu duplicitneho behu s ukoncenim sa.
> Potom ho spustam z crona kazdu minutu. Tym je zabezpecene aj to keby
> nahodou spadol.
>
> /etc/crontab
>
> * * * * * root /root/control/detector
>
> #!/usr/bin/perl
> $title='Detector Vital Function';
> open(F,"/usr/bin/netstat -rn 2>&1 |");
> while (!eof(F))
> close (F)

> [...]

Ahoj,

pro muj ucel jsem to mel nejprve z crona tez, ale ukazalo se, ze minutovy interval je proste neskutecne dlouhy, kdyz zmena muze probehnout 10x za minutu a to treba i tak, ze se zmeni 10x za 2 sekundy. Kdyz klientum branu prehodim hned zpet, tak jim nepopadaji konexe, navic minutovy vypadek je strasne dlouhy. Takze to resim scriptem, ktery v cyklu while neustale kontroluje branu a prehazuje ji zpet a bezi jakoby demon.

Radek