Po update na 9.1-RELEASE nefunguje reboot

Vladimír Drgoňa vlado at drgona.eu
Mon Jan 7 10:26:12 CET 2013

Dobrý deň,

v podstate hneď ako bola dostupná verzia FREEBSD-9.1-RELEASE, urobil som
na mojom malom domácom serveri update. Išiel som klasickým postupom cez
freebsd-update.
Uname -a mi vypíše: FreeBSD doma.drgona.eu 9.1-RELEASE FreeBSD
9.1-RELEASE #0 r243825: Tue Dec  4 09:23:10 UTC 2012, takže aktualizácia
prebehla. Keď skúsim spustiť aktualizáciu, nič tam nie je.

[root na doma /home/vlado]# freebsd-update fetch
Looking up update.FreeBSD.org mirrors... 3 mirrors found.
Fetching metadata signature for 9.1-RELEASE from update4.FreeBSD.org...
done.
Fetching metadata index... done.
Inspecting system... done.
Preparing to download files... done.

No updates needed to update system to 9.1-RELEASE-p0.

Server funguje, ale keď ho chcem reštartnúť (chcel som po rekompilácii
všetkých portov), server začne reštartovať, vypíše, že disky sú
synchronizované, napíše ešte niečo o USB a ostane visieť. Na USB je
zapojená rýchlejšia a vraj "nezničiteľná" SD-karta ako L2arc pre ZFS,
ktorá normálne funguje.
Server nereštartujem každý deň, ale rád by som bol, keby to fungovalo.
Na FreeBSD-9.0-RELEASE s reštartom nebol problém.

Vlado