Neocekavana zmena default gateway

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Mon Dec 17 21:06:03 CET 2012

> Ahoj,
> asi budu paranoidni cynik, ale hledej rootkit, tohle uz mi smrdi cizim
> zasahem...
> Tenhle redirect se stava napriklad pri konvergenci dynamiky, ale
> jestlize nemas dynamicky rout sw pusteny nemelo by se to dit.
> Dalsi moznost je lokalni skryta proxy .... mas tam nejakej fw nahozenej
> ? (pf, ipfw, jestli ano prosim vypis pravidel pred a po zmene)...
> Doporucoval bych kldstat a mrknout na moduly pokud tam nejaky jsou
> (pokud nemas static jadro)...
> Vilem

To by ovsem musel byt primo uz v systemu - rano jsem delal ciste image z cerstve stazenych zdrojaku. System jako takovy, je read only, tam to proste nejde a nejake vetsi zasahy bych, doufam, poznal.

Ono kdyz se clovek podiva, tak nejsem sam, ale reseni zatim nic moc.

Cimz ovsem nechci rici, ze tam dira byt nemuze. Ale je to cisty system, kde je akorat zapnute pf, jinak nic, vsechen dalsi software jsem vypnul.

Radek