Vlastni server pro zabezpecenou multimedialni konferenci

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Mon Dec 17 17:57:27 CET 2012

Dne 17.12.2012 15:10, Gabriel napsal(a):

> Ahoj, to by mi bohate stacilo, spojit dva ucastniky pres klasicky
> audio hovor a pokud mozno jeste sifrovane.
> Nasazovat to budu chtit na FreeBSD 8.3 64bit.
>
> Diky.
> Gabriel

Jedno upozorneni, rucni nahazovani toho byl opravdu masakr, kdyz jsem to
nakonec rozbeh (a mam pocit ze jsem dokonce upravoval jeden file rucne
(ne zdrojak, ten k tomu neni, ale nekterej config) kvuli cestam
knihoven(byly tam naostro linuxovy), databasi sem taky tvoril rucne,
protoze nebyla k dispozici, no hral sem si s tim dost dlouho, mozna to
jeste na lupusu najdu jestli je zajem...
Vilem