php5-5.4.9_1 compile failed

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Dec 17 14:45:00 CET 2012

On 12/17/12 13:57, Vladimír Drgoňa:
> Dobrý deň, vo FreBSD-9.0 skúšam skompilovať najnovšie php, stále mi
> vyhadzuje chybu:
>
> dtrace: failed to compile script
> /usr/ports/lang/php5/work/php-5.4.9/Zend/zend_dtrace.d:
> "/usr/lib/dtrace/psinfo.d", line 37: syntax error near "uid_t"
>
> Skúšal som sa niečo zistiť na webe, vraj pomôže prekompilovať kernel s
> voľbou v /etc/make.conf "WITH_CTF=1"

Melo-li by mit tohle vliv, pak patrne nepujde (jen) o kompilaci kernelu,
ale rovnou celeho worldu.

Ja mam v kazdem pripade php zkompilovane a uvedenou volbu v make.conf
(ani v konfiguraku kernelu) nemam. Jo - a ja mluvim o 64bitove instalaci.

Je ovsem treba podotknout, ze ja se do PHP nepokousim zakompilovat
podporu DTRACE, protoze ji nepotrebuju. Ty se ovsem o ni nezmiunjes, tak
nevim, jestli ji kompilujes omylem a ani to nevis, nebo jestli jde o zamer.