Neocekavana zmena default gateway

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Mon Dec 17 08:23:02 CET 2012

On 17.12.2012 07:24, Radek Krejča wrote:

> Jeste jsem koukal a zjistil jsem, ze nejsem sam. V jedne disksi padlo podezreni na icmp redirect, ktere mi tam bohuzel take litaji, ale ja mam nastaveno takto:
>
> net.inet.ip.redirect: 1
> net.inet.icmp.log_redirect: 0
> net.inet.icmp.drop_redirect: 1
> net.inet6.ip6.redirect: 1
>
> Jestli to dobre chapu, tak drop redirect by melo toto chovani eliminovat.?
> Radek

Ahoj,
nejak sleduju diskuzi a ve vypisu procesu jsem zahledl snmp, ma to only
read nebo i write ? Obvykly zpusob "probourani" se do sitove
infrastruktury byva vetsinou skrze tohle, pokud to mas v defaultu tak je
write comunita "private" a v.1 , tudiz si potom s tim muze delat kdo
chce co chce....(i kdyz zrovna v tvem pripade si to nemyslim)...
Pak by stacil jenom snmp advertise nekde v siti a bude to delat psi kusy...
Navic si nejsem uplne jistej jestli net.inet.ip.redirect neni nahodou
nadrazeny net.inet.icmp.drop_redirect...
Vilem