Neocekavana zmena default gateway

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Sun Dec 16 21:20:21 CET 2012

> Nevim, jestli jsem to pochopil spravne, ale jestli se na tom stroji
> nastavuje jeho IP a GW pomoci DHCP, tak nemuze problem byt v tom, ze si
> nekdo do site pustil dalsi DHCP?

No, ono se nastavuje pres dhcp, ale nastvi se pres pxe, jestli se nepletu, tak pak uz dhcp client nebezi, alespon jsem ho v procesech nemel.

> Jinak tu routu muze zmenit jakykoliv daemon, co routy nastavuje - treba
> OpenVPN, mpd5 a dalsi.

Ano, mpd5 je asi jediny, ktery tam je a bezi. Uplne mi ale neni jasne, jak by to dokazal s tou konfiguraci, kterou ma + v 8.2 nebyl a padlo to na hubu taky. Nicmene tehdy jsem se tam nedostal, tam nevim, zda to bylo taky default routou.

Uvidime, ted je mpd5 vypnute, tak jestli to umre znovu, tak jestli z toho neco vydoluju.

Zatim diky.
Radek