Zmeny v GEOM / UFS - opozdeny zapis

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Dec 14 14:46:37 CET 2012

Miroslav Lachman wrote:

> Ja samozrejme nevim, co presne se na disk zapisuje, ja jen z iostat
> vidim, ze se "neco" zapisuje jeste hodne dlouho po tom, co dobehne tar.

Tak ten pocitac behem te doby natvrdo zresetuj. Jesgtli ti po startu
budou chybet cele soubory a nebo adresare, zapisovala se metadata. Pokdu
bdue adresarova struktura spravne, jenv tech souborech budou chybet
data, pak se zapisovala "jen" data.

Nebavime se, doufam, o nejakem produkcnim servery ?

> Ano, to je v podstate to, na co se ptam - jestli nekdo vi

Nekdo mozna ano, ja az tak konkretni odpoved neznam.

> Spis jsem to myslel tak, ze na HW, ktery je po vsech strankach mnohem
> starsi a pomalejsi, probehne stejna "prace" mnohem rychleji, nez na
> novem HW s novym SW.

To me az tak neprekvapuje. To jen ty mlady mi obcas nechtej uverit, ze
stejnou praci zvladnu rychlejc nez oni  ;-)