fbsd 9.1 tickless kernel

Radim Kolar hsn at filez.com
Tue Dec 11 22:22:01 CET 2012

Dne 11.12.2012 21:29, Dan Lukes napsal(a):
> On 12/11/12 02:06, Radim Kolar:
>
> Teda, neni mi uplne jasny co presne znamena "byt nepresny v ntpd".
ntpd pise asi tak po 4 rech hodinach ze posunul cas +1.3 sec. Driv to
posunul jen pri startu a pak to jen jemne doladoval a stacilo mu to aby
moc daleko neujel.

> Ale nakolik si jsi jisty, ze za to muze tenhle rezim ?
no ve freebsd 8.3 ktery nema tenhle rezim mi to nedelalo.

konkretne:
ve 18:44 + 2.9s
v 19:36 + 1.9s
22:06 + 1.9s

jde to uplne podle plotu.

> Jinymi slovy, ptam se, jestli na stejnem hardwaro a stejnem kernelu
> dojde k znatelnemu zlepseni, kdyz nastavis
>
> sysctl kern.eventtimer.periodic = 1
jsem to prepnul a uvidim.