rc.conf

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Tue Dec 4 08:54:00 CET 2012

Jeste pokud se vratim tomu, jestli jsem soubor editoval ci ne, tak
needitoval. Ani v ten den, co jsem prave zapnul notebook. Kdybych ho
editival, tak bych to samozdrejmne pochopil.
Ale neni to jen tento soubor, trebas na testovacim serveru se mi pri
nekorektnim vypnuti krom rc.conf zmizelo i par adresaru, napriklad
symbolickej link na named do /var. Ale to nsem daval za vinu, ze jsem mel
pustenej auto fsck ... Ale kdyz mi ted na notebooku, prave po padu, zmizel
rc.conf a to po nekolikate, jelikoz jsem testoval ty drivery. Tak uz mne to
nedalo.
Podle mne je to uplne stejna ficura, jak na tom malem testovacim serveru.
Na cistem UFS se mi to nikdy nestalo. Ale koukal jsem, ze asi nejsem sam,
na webu jsem par podobnych pripadu nasel, samozdrejmne bez vyreseni.
Chtel jsem otestovat otestovat journal kvuli moznosti dlouhodobeho nasazeni
a asi nebudu pokouset osud.

Diik

Baci