rc.conf

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Mon Dec 3 20:56:22 CET 2012

Dotaz prosim,
uz jednou jsem stejny problem na tomto foru resil. Po nekorektnim
naloudovani modulu pro bcm4312 se mi sekl notebook. To by ale nebyl
problem, kdyby se mne po startu nesmazal rc.conf - kde mam samozdrejmne
mraky veci.
V lozich o tom neni ani zminka a jelikoz se mne to stalo jiz podruhe, tak
mne to docela nastvalo.
Pro / partition pouzivam ufs, journaled soft-updates. Jedine co mne napada,
ze by to byl nejaky bug prave journaled fs.
Minule jsme tu resili, jestli to nahjodou nebzylo zpusobeno scanem disku s
povolenym Y, ale po minule zkusenosti, jsem scan disku po startu zakazal,
aby se to pripadne neopakovalo ... a on steny ptoblem nastal znovu prave i
bez fsck.
Nemate nekdo nahodou podobnou zkusenost? Nebo napad jak tento problem
poresit?

Dekuji

Baci