Vyhody novinek typu svn

Daniel Gerzo danger at FreeBSD.org
Wed Nov 21 13:00:42 CET 2012

On 2012-11-21 11:04, Radek Krejča wrote:

> A po mem placi se dostavam tedy k otazce, kterou jsem naznacil v
> predmetu - proc tyto zmeny (cvsup je uz oznaceny jako deprecated,
> takze
> se jim v dohledne dobe proste nevyhnu), kdyz jsou z meho pohledu na
> prvni, druhy, treti az nevim kolikaty pohled jednoznacne k horsimu?
> Kde
> jsou tedy ty vyhody, ktere maji ty nevyhody vyvazit? Prijde mi, ze
> tohle
> se proste nekomu libilo, tak se to nasadilo bez ohledu na uzivatele.
> Ale
> [...]

http://wiki.freebsd.org/VCSWhy

Mozno ty ako koncovy uzivatel vyhody nevidis, ale z pohladu vyvojara to
zmysel ma. Samozrejme sa naskyta otazka preco sa cvs nezachova, nuz
udalosti poslednych dni poukazuju na nedostatky cvs a zbytocne
zatazovanie clusteradminov spravou nastrojov pre udrzanie spravneho
chodu tohto celeho systemu.

Chcelo by to nieco ako portsnap pre src, co by mohol byt celkom pekny
projekt pre noveho contributora...

--
Kind regards
   Daniel