VirtualBox-ose

Vladimír Drgoňa vlado at drgona.eu
Fri Nov 16 17:31:52 CET 2012

Dňa 16.11.2012 16:07, Dan Lukes wrote / napísal(a):

> Kvuli izolaci priciny vyzkouset nainstalovat nejaky jiny system. Treba
> klidne FreeBSD.
>
> Pokud se problem ukaze invariantni vuci instalovanemu OS, pak je problem
> v instalaci samotneho VirtualBoxu - a nejpravdepodobnejsi vysvetleni v
> takovem pripade je nekonzistence knihoven.
>
> Zjednodusene receno: program A je zavisly na komponentach B1 a B2 ktere
> obe zavisi na knihovne L, jenze komponenta B1 byla prelozena proti
> knihovne L ve verzi X0 zatimco komponenta B2 byla prelozena az pozdeji,
> v dobe, kdy knihovna L mela uz verzi X1.

> [...]
FreeBSD som inštaloval menej ako pred mesiacom, za ten čas sa asi veľa
nezmenilo. Virtuálny stroj sa vôbec nenaštartuje, nenaskočí ani BIOS,
takže je podľa mňa jedno aký systém chce spustiť. Je možné, že mu chýba
X11, i keď štartuje --type headless. Keď budem mať čas skúsim
prekompilovať porty, ale momentálne to neponáhľa. VirtualBox som skúšal
skôr zo záujmu a nie preto, že ho na serveri potrebujem.

Vlado.