VirtualBox-ose

Vladimír Drgoňa vlado at drgona.eu
Fri Nov 16 13:39:32 CET 2012

Skúšam si rozbehnúť pod Virtualboxom malý linuxový server. Na serveri mi
beží phpvirtualbox. Virtuálny stroj vytvorím ale každý pokus o spustenie
skončí:
VBoxManage: error: The virtual machine 'Gentoo' has terminated
unexpectedly during startup because of signal 11
VBoxManage: error: Details: code NS_ERROR_FAILURE (0x80004005),
component Machine, interface IMachine, callee

dmesg:
pid 58430 (VBoxHeadless), uid 1001: exited on signal 11.

Samozrejme užívateľ je členom vboxusers a mám modul vboxdrv. Všetky
súbory sú v /home adresári a mám na ne plné práva.
Tu je ešte časť /etc/rc.conf:

#VirtualBox
vboxservice_enable="YES"
vboxnet_enable="YES"