RE: ZFS padající server

Jan Dušátko jan at dusatko.org
Sat Nov 10 17:04:51 CET 2012

> (tipuju, ze to pada s hlaskou "kmem mamp too small", ale to vazne jen
> tak tipuju. Ten tuning v loader.conf mi prijde az moc priskrceny.

mohl bys mi případně poradit co zvětšit? Bez ZFS spotřeba nešla přes 512MB
RAM.
Každopádně RAMka je s tímto nastavením využitá na 90%. (tak asi ani
zvětšovat nemůžu)

> RAM podle toho, kolik ji ten stroj pobere a kolik si muzes financne
> dovolit. Nenapsal jsi, co presne ten server dela

Je to spíš úložiště na malé soubory (cam fotky), běží tam také front-end
(apache, MySQL).

> Takze na zaver - na i386 s 2GB RAM to asi nema smysl provozovat.

Provozuji to na Atomech se 4GB RAM, skutecne s tim byvaji problem (pad cca 1
za pul roku), souvisi to tezce s jakymkoliv prohledavanim adresarove
struktury. Navic, cim vetsi pocet souboru, tim vetsi problem. Pokud tam mam
obrazy disku, neni problem. Predstava nasypat na to nejake male textaky nebo
obrazky mne docela desi.
Ted premyslim zda pockat na nove, 64-bit Atomy nebo prejit na plnohodnotne
CPU.

Honza