Cups na serveri

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Nov 8 10:21:22 CET 2012

On 8.11.2012 8:06, Vladimír Drgoňa:
> Tlačiareň som si nainštaloval cez webové rozhranie CUPS, poslal som tam
> na skúšku testovaciu stránku z toho rozhrania.

No, to, pokud to spravne chapu, znamena, ze zadne lp ani lpr rucne
nespoustis, ty utility spousti nekde nejaky script.

V takovem pripade shledavam optimalnim resenim zajistit, aby ho takovy
script spoustel s plnou cestou. Je to uprava zajistujici spolehlive
spusteni prave pozadovane verze utilit bez ohledu na aktualni
konfiguraci PATH a je odolna i vuci budoucim upgradum systemu.

Jen na okraj ale dodam, ze tak dlouho jsem se doma pokousel udrzet
spolehlive funkcni CUPS (vzdycky to slo rozchodit, ale co chvili to z
ruznych duvodu nefungovalo dobre) az jsme se zarekl, ze uz nikdy
neporidim tiskarnu co nema sitove rozhrani a postscript - a od ty doby
mam pokoj.