Duplicitni mount, resit, nebo jak se ho zbavit

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Sun Nov 4 22:43:34 CET 2012

Ahoj,

dneska jsem v ramci jednoho serveru musel primountovat znovu dev - protoze jsem v chrootu instaloval perl a ten potreboval mit funkcni dev. Problem je, ze po skonceni prace prikaz mount jak v chrootu tak i mimo nej ukazuje 2x primoutovany dev naprosto stejne.

Ja samozrejme vim, ze ten, ktery je tam navic, je ten az na konci. Ale jak to rici prikazu umount? Kdyz dam umount v ramci chrootu, tak mam strach, ze jak vidim oba, aby se neodmountoval ten spravny.

No a take je varianta, ze ho tam necham holt 2x, ale zda to nebude necemu vadit, tento stroj se mi fakt nechce restartovat, to jen v pripade, ze tam bude opravdu zavazna bezpecnostni dira nebo proste nebude zbyti.

Diky
Radek