Wifi autentizace

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Wed Oct 31 13:35:40 CET 2012

On 10/31/2012 10:57 AM, Miroslav Prýmek wrote:
> To nastesti nehrozi - jde o podnikovou sit, klienti jsou znami a
> snadno kontaktovatelni.
> V pripade nevhodneho chovani neni problem je varovat a pri nezmenenem
> chovani jednoduse odstrihnout.
> Typicke pouziti bude web,mail, max. nejaky ten skype apod.
>
> M.

Mikrotik umi dokonce vlastni radius modul, ktery ti umoznuje dirigovat
klienty na hotspotech a bezproblemove predavani mezi apckami si diriguje
ten modul take. Je to nekde na foru MK.
Autorizaci pro radius si navolis primo v tom modulu(database, typ
autorizace, popr. mozna ten ldap), jestli to umi LDAP ale netusim.
Co se tyka bandwith queues, to napsal dan presne, uriznout urcite uz na
zacatku, funkce hotspot v mk sice umi primo definovat automaticky
jednotlivy simple queue pri pripojeni klienta, ale lepsi dle meho to
minimalne ramcove zariznout na tom BSD.
Btw rb751G-2hnd ma tak trochu problem, interni antenky maji jenom 2dBm a
externi zas nenapojis N-ko(dual antenu)...alespon ta verze co jsem mel v
ruce. Doporucil bych spis jit po rb433 a r52hn kartach...
Vilem

Omlouvam se za mirne OT.
Vilem