clang c++ knihovna

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Oct 22 16:27:14 CEST 2012

On 10/22/12 12:54, Radim Kolar:
> Dne 22.10.2012 0:30, Radim Kolar napsal(a):
> tak ten clang++ ma s GCC nekompatibilni C++ ABI. Pokud neni cely system
> kompilovany clangem tak se neda pouzit. clang++ je proto k nicemu.

Tva argumentace je symetricka ;-)

Prohod v textu clang++ a GCC C++ a vysledne tvrzeni bude stejne platne,
vcetne zaveru, ze GCC C++ je k nicemu

> Tohleto mne dlouhodobe u C++ prekladacu stve, u visual C je to stejny.

Proto pri programovani pouzivam objektove principy, ale vyhybam se
objektovym programovacim jazykum.

Ano, je to o dost pohodlnejsi, ale jak sam rikas, plati se za to.