mc-light Segfault na FreeBSD 8.3 amd64

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Oct 11 22:58:47 CEST 2012

Jen takovy rychly dotaz - pouzivate nekdo mc-light zkompilovany z portu
na FreeBSD 8.3-RELEASE-p3?

Zkusil jsem to na dvou serverech a na obou mi pri spusteni hodi okamzite
Segmentation fault (core dumped)

Konkretne to byla verze mc-light-4.1.40.p9_8

Pokud ho odinstaluju a misto neho nainstaluju z binarniho balicku pomoci
pkg_add -r mc-light, tak funguje uplne normalne (opet na dvou serverech).

Neni to problem, co by me nejak trapil, jen me to zaujalo a kdyby se
podarilo zjistit, ze je problem s portem, tak bych to i nahlasil... ale
nejsem programator, takze ja na to sam urcite neprijdu :)

Mirek