Sitarem snadno a rychle

Radek Tománek rtomanek at epark.cz
Thu Sep 20 12:37:07 CEST 2012

Velký průvodce je super, mám ho taky doma, ale nepřipadne mi to vhodné pro
úplného začátečníka.
Svýho času jsem měl Training kit "Základy sítí" od MS. Tam byla problematika
rozebrána opravdu od základů. Ovšem, kniha je dost poplatná době (tak
98-99). Možná by nebylo od věci se podívat na nějaký skripta, nejlépe pro
netechnické obory  - třeba pedagogické.
Dane, ať si kamarád zajde do nejbližšího knihkupectví s odbornou literaturou
a věnuje čas prolistování více knížek a určitě si vybere. Takhle někomu něco
radit je na pytel.

rat