Sitarem snadno a rychle

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Sep 19 23:50:05 CEST 2012

Vilem Kebrt wrote:

> Velky pruvodce TCP/IP a systemem DNS
> Z toho jsem kdysi cerpal ja...I kdyz je to uz dlouho :D

Presne tak i ja, kdysi davno jsem si tu knizku koupil a vic jak pulku z
ni i precetl :)

http://knihy.cpress.cz/velky-pruvodce-protokoly-tcpip-a-systemem-dns-d2.html

Sveho casu se dala najit na netu i v PDF, mozna ze byla i na tom CD, co
k te knizce bylo.
Pro zacatecnika asi vazne plne dostacujici publikace.

Mirek