samba a samba-vscan

jaroslav.votruba at dvorec.eu jaroslav.votruba at dvorec.eu
Thu Sep 13 08:21:08 CEST 2012

> clamscan -r -i -l zavirovani.log
>
> Poustim to v noci a z logu si pak grepuju Infected files a vysledky si
> posilam na mail.
>
> Ja vim, ze to neni online, ale nejaky prehled to dava a je to
> jednoduche, staci nainstalovat clamav.

to delam taky. Ale problem je v tom, ze kdyz si dcera stahne neco
zabroucenyho, ma nastavenou slozku pro download na sambe. Samozrejme
neceka na noc az to zkontroluje antivir, ale poklika na to hned jak se to
stahne.
Jasne, antivir na stanici by to vyresil, ale ty co jsou free pro wokna
jsou pomale (brzdi komp) a kupovat si je nechci. To si radsi nakoupim
naboje do glocka :-)). Teda ne ze by to pomohlo proti virum.

Nasel jsem jeste port scannedonly, ale nedostal jsem se na prostudovani.
o tom taky moc nikdo nikde nic nepise.

jarda