ARP static, wol

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Wed Sep 12 19:51:47 CEST 2012

Ten bridge mne uz napadl, ale z historickych duvodu jsem chtel nechat
puvodni nastaveni - bylo na tom nahazeno par sluzeb, ktere behali jen
na jedne ci druhe sitovce, je to prace navic vse predelat, proto jsem
si rikal, jestli to nejde resit nejak jednoduseji. Zkusim tedy ten
bridge. Jeste jsem zvedav, jak se zachova ten wol, jestli to posle na
obedve sitovky .....

Jinak to routovani

default            10.0.1.1           UGS         0  5547771    rl0
10.0.1.0/24        link#2             U           0     2984    rl0
10.0.1.3           link#2             UHS         0       16    lo0
10.0.1.30          link#1             UHS         0       79    lo0
10.0.10.0/24       link#7             U           0  1251780   tap0
10.0.10.1          link#7             UHS         0        1    lo0
127.0.0.1          link#5             UH          0      557    lo0

plus jsem tam mel jeste tu routu
10.0.1.5           10.0.1.30          UHS         0        0    ed0

Dik Baci