samba a samba-vscan

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Sep 12 18:27:49 CEST 2012

pokud staci nejake obcasne otestovani souboru (ne online, pri ukladani
na sambu), tak pouzivam clamav:
clamscan -r -i -l zavirovani.log

Poustim to v noci a z logu si pak grepuju Infected files a vysledky si
posilam na mail.

Ja vim, ze to neni online, ale nejaky prehled to dava a je to
jednoduche, staci nainstalovat clamav.

PM