FreeBSD 7.4 STABLE + Apache 2.2.22 + PHP 5.4.4

Peter Rosa prosa at pro.sk
Fri Aug 31 07:40:14 CEST 2012

Zdravim vsetkych,

prosim o pomoc s [Subject]. Z cronu sa v noci spusta skript, ktory
prechadza adresare,  vytvara zmenseniny vsetkych obrazkov a uklada
ich statisticke udaje (rozlisenie, far. rezim, denzita....). Tento
skript vyuziva ImageMagick, konkretne identify a convert.

Nedavno  som  upgradoval Apache + PHP na posledne verzie z portov.
Po tomto upgrade kazdu noc nastane situacia,  ze CPU je vyuzite na
100%, co by nebol az taky problem.  Problem  vsak  je, ze od tohto
momentu  sa  da  na  server pripojit len s extremne dlhou odozvou,
radovo sekundy.  Bezi na nom sietovy demon APC-UPS, ine servery sa
dokonca nedokazu pripojit k tomuto demonu...

Predchadzajuce verzie Apache + PHP tymto netrpeli.

Moja otazka je - da sa obmedzit vyuzitie procesora,  pamate a pod.
pre specificky program (Apache, PHP, convert, identify)?

Velka vdaka za Vase odpovede,

--

Peter Rosa