/etc/make.conf

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Aug 28 18:44:11 CEST 2012

On 08/28/12 18:24, Miroslav Prýmek:
> Ono nejde jenom o tohodle konkretniho cloveka, OpenBSD to ma primo
> jako "highly advised" postup :)
>
> http://www.openbsd.org/faq/faq15.html#PkgVsPorts

Neni tam rozpor. Nectes do konce:

> there are a few good reasons to use ports over packages in some cases:
>     You need a flavor of a port that is not built by the OpenBSD ports team.

Takze pristup je hodne podobnej - pouzij package, pokud je prelozen s
optionama, ktere ti vyhoduji. V opacnem pripade si preloz sam.

Rozdil je snad jen v tom, ze jakmile pocet vlastnorucne prekladanejch
portu presahne nekolik malo zacne byt prilis komplikovane mit dva
nezavisle systemy udrzby a neco instalovat z portu a neco jineho z packages.

Nemluve o tom, ze kdyz uz ma nejaky program pouzivat nejakou knihovnu,
je bezpecnejsi, pokud bylo oboji prelozeno v uniformnim prostredi.

Uz takhle obcas narazim na nekonzistence vznile v prubehu upgradu, ktere
me nakonec, jednou za cas, donuti proste vsech skoro tisic portu
prelozit komplet znovu.