/etc/make.conf

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Tue Aug 28 00:22:53 CEST 2012

2012/8/27 Baculak Pavel <baculak.pavel na post.cz>:
> to je presne odpoved, kterou jsem potreboval, moc ti Mirku dekuji :)

Rado se stalo, ja jsem tusil, o co ti jde, protoze jsem se o tom
nedavno s jednim Gentooistou bavil.
Akorat to chtelo to nakopnuti od Dana, abych si ozivil pamet :)

2012/8/28 Miroslav Lachman <000.fbsd na quip.cz>:
> Mas namysli OptionsNG?
> http://wiki.freebsd.org/Ports/Options/OptionsNG
>
> Je to prepracovany Options framework, ktery ted umoznuje delat i nejake
> zavislosti mezi options, podminit, ze alespon jedna musi byt vybrana, nebo
> naopak zajistit to, aby nesly vybrat konfliktni options atd.

No husty! Dik.

A hnedka na zacatku je presne to, o cem ted byla rec:

the fact that their values are not checked (only their existence)
creates confusion.
the usage is not consistent: for instance, if you set a WITH_FOO in
/etc/make.conf, 'make config' might not check for it and only check
for WITHOUT_FOO instead.

Teda ja se nestacim divit, pkgng, optionsng - ze by se zacalo blyskat
na lepsi casy? :)
Uz by to chtelo jenom naplnit tu moji davnou touhu ;) po zamrazenem
stromu portu s backportovanim security fixu a byla by sprava FBSD raj
na zemi :)

M.