/etc/make.conf

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Aug 27 23:24:07 CEST 2012

On 08/27/12 22:55, Miroslav Prýmek:
> No ale to je prave ta chybejici standardizace. Ted jsem treba namatkou
> grepnul ten LDAP, coz jsem povazoval
> za docela "standardizovanou option" a hle:
>
> ./databases/libgda2/Makefile:.if !defined(WITHOUT_LDAP) && defined(WITH_LDAP)
> ./devel/ptlib/Makefile:.if defined(WITHOUT_LDAP)
> ./mail/horde-forwards/Makefile:. if !defined(WITHOUT_LDAP)
> ./databases/postgresql84-server/Makefile:.  if defined(WITH_LDAP)
> ./databases/libgda2/Makefile:.if !defined(WITH_LDAP)
>
> ...takže skoro vsechny mozny kombinace, jak by se k tem dvema opositum
> dalo pristupovat :)

Ale to je v souladu s tim co jsem rikal.

Porty se lisi tim, ze nektere prikazy chces provest kdyz LDAP chces a
jine kdyz nechces a dale se llisi v tom, co je "default" - tim vznikaji
presme ty ctyri moznosti, ktere jsi nasel.

defined(WITHOUT_LDAP) obsahuje prikazy, ktere se maji provest kdyz LDAP
explicitne nechces. Pokud ho chces nebo je ti to fuk neprovedou se (to
znamena, ze "default" je, ze LDAP chces)

defined(WITH_LDAP) obsahuje prikazy, ktere se maji provest kdyz LDAP
chces. Pokud ho nechces, nebo je to to fuk neprovedou se (to znamena, ze
"default" je, ze LDAP nechces)

!defined(WITH_LDAP) obsahuje prikazy, ktere se maji provest kdyz si LDAP
vyslovne nevyzadas jinymi slovy ze's ho bud' explicitne odmitnul nebo je
ti to fuk (to znamena, ze "default" tohohle portu je "LDAP nechci")

!defined(WITHOUT_LDAP) obsahuje prikazy, ktere se maji provest kdyz's
LDAP explicitne neodmitnul jinymi slovy ze's ho bud' explicitne chtel
nebo je ti to fuk (to znamena, ze "default" tohohle portu je "LDAP chci")

Specialni pripad je akorat ten prvni, tam resi moznost, ze bys ty
optiony napsal oba - coz bys normalne nikdy nemel, ale co kdyby nahodou
- a rozhodli, ze WITHOUT_ ma vetsi silu nez WITH_

> Btw, jakej je teda ten novej nastupujici system, kdyz tohle uz je
> obsolete? Kde je nejaky info?

Nekde urcite jo, uz jsem to nekde nasel, ale ted uz zas nevim kde.

Koukni treba do Makefile od net/asterisk - kdyz nektere pekne nove
klicove slovo zadas do Google, urcite to najde - ja to nehledal jinak.