/etc/make.conf

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Aug 27 22:43:17 CEST 2012

On 08/27/12 22:30, Baculak Pavel:
>   Ale k veci, pokud v Gentoo v /etc/make.conf nastavim napr v "use"
>   podobne ve FreeBSD "with" samba, ldap, php - tak ve chvili, kdyz budu
>   instalovat jakykoliv balicek z "portu (v gentoo nazev portage) tak
>   automaticky bude mit tento balik zaskrtlou moznost with ldap, samba ci
>   php

Za predpokladu, ze autor toho balicku pouziva "obvykly" jmeno toho optionu.

A s touhle omezijici podminkou to na Gentoo a FreeBSD funguje shodne.

>   No a nasledne na to v gentoo, jde cely system prekompilvat s parametry
>   uvedenymi v /etc/make.conf bez toho abych musel projizdet samostatne
>   configuraci kazdeho portu.

Pomineme-li odlisnou definici slova "system" (nainstalovane aplikace na
FreeBSD do systemu nepatri - to jsou proste nainstalovane aplikace) pak
to je na FreeBSD stejne.

Cokoliv co kompilujes se prekompiluje za pouziti promennych vlozenych do
/etc/make.conf - takze kdyz prekompilujes vsechno bude vsechno
prekompilovane s novymi parametry.

Akorat jsem mel dojem, ze ty prave vsechno prekompilovavat nechces. Ale
to jsem asi spatne pochopil.