proftpd a mysql

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Aug 22 10:26:38 CEST 2012

jaroslav.votruba na dvorec.eu wrote:

> mysql to bere. Nemuze to bejt ze proftp nebere zasifrovany heslo?

Samozrejme! Melo me to trknout uz vcera, ale v tom vedru, co jsem tu
mel, mi nejak mozek nepracoval.

> +--------+-------------------------------------------
> +--------+-------------------------------------------

Jak uz psal Dan, tohle heslo je z MySQL funkce PASSWORD() a ty tam
potrebujes Crypt (mas to nastavene v konfiguraku), takze heslo by melo
vypadat nejak takhle:

$1$DV1m0iXX$hmbnPkI8q8n77.qWJUQVJ1

Nepouzivam Proftpd Admin, takze nevim, jakym zpusobem se tam da, nebo
neda ovlivnit format vytvarenych hesel. S tim uz ti neporadim. Ja mam na
to vlastni system a v MySQL mam ta hesla v tom formatu, co jsem uvedl
vyse (Crypt).

Pokud budes mit v konfiguraku uvedeno

SQLAuthTypes    Crypt

musis mit hesla v Crypt formatu. Jestli ten Proftpd Admin z nejakeho
duvodu pouziva vyhradne PASSWORD() format hesel, tak zkus v konfiguraku
zmenit

SQLAuthTypes    Backend

Mirek