proftpd a mysql

jaroslav.votruba at dvorec.eu jaroslav.votruba at dvorec.eu
Mon Aug 20 12:24:19 CEST 2012

kdyz jsem si myslel, ze uz to bude chodit, tak zase nic.

je to cely nejaky divny. lokalne vytvoreny uzivatele mi to prihlasuje OK.
Ale ty co jsou v Db mi to nevezme. Logy nastaveny na debug, ale
proftpd.xferlog je prazdnej, auth. log sice zaznamenava, ale dost skromne.
Pokud mam pres tail -f otevrenej log od mysql, tak tam se vůbec neukaze,
ze by proftp melo snahu vubec pristupovat do DB.

logy mam nastaveny timhle

# Some logging formats
SyslogLevel     debug

LogFormat            default         "%h %l %u %t "%r" %s %b"
LogFormat            auth            "%v [%P] %h %t "%r" %s"
LogFormat            write           "%h %l %u %t "%r" %s %b"

# Define log-files to use
TransferLog            /var/log/proftpd.xferlog
ExtendedLog            /var/log/proftpd.auth_log      AUTH auth

priznam se, ze nevim jak dal.

celkove mi ty porty prijdou v BSD 9 nedotazeny, dokumentace k nim zastarala

jarda