Vice hostu/siti v sharenfs - zatim castecne vyreseno

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Thu Aug 16 13:05:40 CEST 2012

> chm, nikdo nemá ne sharenfs na fbsd 9.0 problem? Jaky je tedy spravny zapis,
> zkusim si s nim pohrat. Je to alespon priblizne nejaky z techto?
>
> zfs set sharenfs=rw=@pokus.starnet.cz,root=0 storage/pokus
> tento mi projde, ale v logu hlasi
> Aug 14 12:26:48 storage mountd[1181]: bad exports list line
> /usr/local/storage/pokus  rw=@pokus.starnet.cz root=0
>
> zfs set
> share=name=storage_pokus,path=/usr/local/storage/pokus,prot=nfs,anon=0,sec=sys
> ,rw=@pokus.starnet.cz storage/pokus
> Tento je teoreticky spravne podle dokumentace na oraclu, pokud jsem se tedy
> [...]

Odpoved zni, ani jeden z prikazu - nasel jsem na internetu navod, ktery se podoba tomu uplne prvnimu, jak jsem to nastavoval uplne na zacatku:

zfs sharenfs="-maproot=0:0 pokus.starnet.cz" storage/pokus

Takhle mi to aktualne funguje. Nechapu, proc se to kazdou verzi meni a hlavne, proc je manual blbe - kvuli takove hlouposti jsem zabil zbytecne temer tyden :-(

Tak snad to nekomu pomuze.
Radek