saslauthd - dalsi problem

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Wed Aug 8 16:21:35 CEST 2012

...no, vyzera to ok, ale...

Dňa 8. 8. 2012 11:58, jaroslav.votruba na dvorec.eu  wrote / napísal(a):
> main.cf
>
>       smtpd_sender_login_maps =
> hash:/usr/local/etc/postfix/smtpd_sender_login_ma
Mas v poriadku ten subor?

>       ######TLS PART#######
> smtpd_sasl_tls_security_options = noanonymous
Preco to mas explicitne zadane, ked je to hodnota brana z
'smtpd_sasl_security_options' ? Mas v 'smtpd_sasl_security_options'
zadane nieco ine?

> master.cf
>
> smtps     inet  n       -       n       -       -       smtpd
>    -o smtpd_client_restrictions=permit_sasl_authenticated,reject
Skus to bez... (toto samozrejme, nema vplyv na ten problem, co popisujes)

	...proste, ked priradzujes obmedzenia do pravidiel, nie je nutne pouzit
vsetky pravidla. Mal by si mat v podstate zaloznu, vychodziu, co
najjednoduchsiu konfiguraciu (vo vseobecnosti, nielen pre postfix), aby
si si v pripade problemov, mohol odskusat funkcnost...

	Osobne by som si este raz presiel, konfiguracie
'cyrus-sasl2-saslauthd'. Pred par mesiacmi som si to skusil a nemal som
s tym ziaden problem. Pouzivam vsak 'cyrus-sasl2'. Pozri si trebars este
toto: http://blog.doylenet.net/?p=236

	A na zaver ma este napada... To, ze sa ti pri EHLO nezobrazi AUTH, este
nemusi znamenat problem v autentifikacii, ale kludne to moze byt
zapricinene aj tym, ze mas v parametri 'smtpd_sasl_exceptions_networks'
zadanu nejaku hodnotu.

Som zvedavy, kde bude pes zakopany ;)