Porty v SVN

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Tue Jul 24 17:13:57 CEST 2012

2012/7/24 Jan Dušátko <jan na dusatko.org>:
> Ahoj,
> Jaky postup pro synchronizaci sources pouzivate? Ports tree jedu pres
> portsnap, ale nevim, jestli je tedy vhodne ted menit I synchronizaci
> sources.
>
> Honza

Pokud to spravne chapu, tak touhle zmenou se pro uzivatele nic nemeni, ne?
(portsnap jde uplne jinym kanalem a cvs je dal podporovany exportem ze svn).
Takze neco menit ma smysl jenom pro maintainery nebo pro lidi, kteri
vyuziji vlastnosti svn (udelat si vlastni strom a do nej mergovat z oficialniho
repa).

M.