Porty v SVN

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Tue Jul 24 15:18:52 CEST 2012

Cau,

celkem nahodou jsem zjistil, ze strom portu je (nove?) k dispozici pres svn:
http://wiki.freebsd.org/PortsSubversionPrimer
http://svnweb.freebsd.org/ports/head/

Mam otazky na ty, kdo vic nez ja ctou hlavni maillisty:
Netusite nekdo, jaky ma tahle vec status? Bude to hlavni kanal stahovani
portu do budoucna? Da se predpokladat, ze to bude fungovat dlouho?
Nebo je to jenom nejaky pokus a kdovi jak dlouho vydrzi?

Prijde mi to jako hodne prakticka vec, ale nerad bych se orientoval
na neco, co by treba bylo brano jako jenom nejaka bokovka bez jasne
budoucnosti.

Je mi jasne, ze kristalovou kouli nemate, zajima me, jak to na vas pusobi
a jestli to treba hodlate vyuzivat.

Diky za nazory, mejte se

Mirek