problém s NATem

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jul 22 20:57:33 CEST 2012

Miroslav Lachman wrote:
> Zamerne pouzivam vice nez 5 minut, protoze pokud me ta nova pravidla
> ustreli SSH spojeni (napriklad kdybych smazal stavove zaznamy), tak pri
> -r 5 uz se neda znovu prihlasit i kdyby to firewall nijak neblokoval.

To se da v login.conf pro vybrane uzivatele nastavit (:ignorenologin:).

Krome toho, ja mam jeste "druhe" ssh, ktere nebezi jako daemon nybrz je
on-demand spoustene z inetd. To kdyby z nejakeho duvodu zdechnul hlavni
SSH daemon.

Ale to uz jsou detaily.

> Kdyz jsme u toho. doporucte mi nejakej board s Atomem.

Doporucil, to snad ani rict nemuzu, ale rict muzu, ze muj hlavni router
doma je

smbios.planar.maker="Intel Corporation"
smbios.planar.product="D510MO"
CPU: Intel(R) Atom(TM) CPU D510