postfix nevytvari adresare pro virtualni klienty

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Sun Jul 22 19:52:57 CEST 2012

Dne 22.7.2012 19:44, jaroslav.votruba na email.cz napsal(a):
> skusil by som nastavit prava na 777 > - samozrejme len docasne, kym
> sa
> nevyriesi problem, ktory proces vlastne > ten mail dorucuje
>

> bingo
> uz to beha. Staci prava 760, mozna i 700.
> Nenapadlo by me, ze pro vytvareni podadresare potrebuje prava pro
> spusteni. Myslel jsem, ze staci zapis.
>
> Diky
>
> zejtra se pustim do amavisu a neverim , ze vse pujde hladce
>
> jarda
Dorucovaci cast MTA vytvari maildiry, ne postfix admin(postfix admin je
jenom kosmetizovany prostredi pro zapis do db).
Mam stejny reseni, takze vim jak to chodi :-D
Btw amavis neni problem, jediny na co si dej pozor jsou prava kolem
integrace CLAMAV pokud ho budes pouzivat (prava na pristup pres socket
napr., vs. prava pro zapis do /var/db/clamav pro freshclam), jinak je
amavisd-new sranda ;)
Vilem