Jak rozchodit TRIM?

Josef Hrabec hrabec at naxo.net
Wed Jul 11 20:48:39 CEST 2012

> To ja bych si asi nejdriv polozil trochu jinou otazku.

> TRIM resi problemy, ktere se projevi az s delsim casem, a navic, jde o
> problemy projevujici se postupne a v dusledku nejde o problemy fatalni.

> Takze ja bych resil, zda riziko souvisejici s neduverou v X.0 je vetsi nez
> riziko plynouci z moznosti, ze 9.1 prijde natolik pozde, ze s emezitim
> dokazi projevit (a to dostatecne zavaznym zpusobem) problemy souvisejici s
> nepodporou TRIM.

> A 9.1 tu ma byt za pet nedel (takze za deset tu bude jako na koni) ...

> Dan

Diky vsem za postrehy, 9.1 zde bude jak rika Dan jako na koni, takze to uz
nejak vydrzim, zvlaste kdyz si s podporou trim s prestavkami hraji jiz dva
mesice.  :-)
Snad se take nekomu z vas budou me postrehy s tremi ruznymi ssd disky hodit.
(prece jenom, ssd jsou stale jeste relativne draha zalezitost)

Diky Pepa.