co mi zere kernel pamet

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jul 8 17:55:30 CEST 2012

On 07/08/12 17:11, Radim Kolar:
> to je stejne jako vypis z te utility 1.6 G. Mne zajima co zere ten
> zbytek. Na masinach kde nemam ZFS tak ta wired je tak 0.5 GB.

To tak zhruba odpovida.

> Asi bude memory leak v ZFS. bsd je to 8.3

To se samozrejme vyloucit neda - poznas to snadno - kdyz po restartu (a
nejake dobe na pocatecni ustaleni) bude to cislo mensi - a postupem casu
bude pomalu a vytrvale rust, pak je tve podezreni nejspis spravne.

A kdyz uz to budes stejne restartovat, tak nejdriv postrilej vsechno co
tam bezi (kroem toho, co ti zajistuje prstup pres ktery to strilis).
Potvrdis nebo vyloucis moznost, ze tu pamet zere nejaka jina aplikace a
ne ZFS.

Taky se muze spodivat co najdes v

vmstat -m | grep solaris

Mam dojem, ze to prvni cislo je ve ctyrkilovejch strankach a jestli ti
po vynasobeni vyjde zhruba to, co vidis ve Wired, tak vis, kde ta pamet
je. Teda, z hlediska systemu. Stale nebudes vedet, kde se toula v ramci
ZFS, ale alespon neco.

Jestli te to uklidni (asi moc ne), tak na www.freebsd.cz je wired 36G a
z toho ARC priznava 30G - takze nekde jinde je nejakejch 6G.