co mi zere kernel pamet

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jul 8 17:01:13 CEST 2012

> co mi zere pamet

To se posledni dobou ptam cim dal castejc. Ale tusim, ze se to jmenuje
Alzheimer ...

> Da se zjistit co vsechno ce mi nacpalo do toho wired a mam timpadem malo
> pameti pro aplikace?

"Wired" je ta cast pameti aplikaci, ktera nepodleha swapovacimu
mechanismu (nemuze byt odswapovana). Zrovna 'wired' neni pamet, kterou
by vetsina aplikaci nejak potrebovala. Ale jasne, ubira to z celkove
fyzicke pameti.

> Mem: 1387M Active, 492M Inact, 5699M Wired, 226M Cache, 89M Free
> Swap: 8192M Total, 2014M Used, 6178M Free, 24% Inuse
>
> mam tam ZFS, prikladam report

Ze's to cislo ziska pomoci utility, ktera ma vztah k ZFS neznamena
nutne, ze tu pamet zabira ZFS, i kdyz hlavni podezrely to samozrejme je.
Nanestesti, Udaj kolik zabira nejvetsi zrout od ZFS ve wired pameti, tedy

sysctl kstat.zfs.misc.arcstats.size

v tvym mailu chybi.