Nejasnosti okolo ifconfig

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Sat Jul 7 23:17:20 CEST 2012

> Spravne je to tak, jak pise manual - tedy
>
> # ifconfig ed0 inet 192.0.2.45 -alias
> nebo
> # ifconfig ed0 inet 192.0.2.45 delete
>
> Chces rict, ze to takhle nefunguje, nebo je to cele o tom zapomenutem
> prebyvajicim 'alias', kteer tam pri mazani byt nema ?

Ahoj, diky, ten "pridavaci" alias pri mazani se mi tam dostal pri
pokusech, kdyz jsem ruzne prohazoval delete na konci, alias doprostred, atd.

Dival jsem se do toho nefunkcniho scriptu a tam je to v poradku, tedy
jak pises. Problem je, ze ono to nekdy zafunguje, nekdy ne. I ted na
notebooku mi to funguje a za boha nemuzu docilit toho, aby mi to
nefungovalo, jako pred tim, i kdyz pouziju prikazy z historie.

Az zitra, az rebootuju, zkusim to znovu.

Zatim dobrou noc
Radek