Stav fusefs?

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Thu Jul 5 00:16:37 CEST 2012

> Diky za tipy, ale ten Nagios byl jenom priklad (protoze ma asi
> nejblbejsi format konfiguraku, jakej znam :) Chci to resit obecne pro
> jakykoliv format.
>
> M.

No, v konecnem dusledku musis stejne vygenerovat ty konfiguraky staticky. Navic, co software, to muze byt jiny pristup, nekde budes muset restartovat sluzbu, jinde ne.

Pokud to chces mit uz na takovehle urovni, pak Te napsani si neceho vlastniho asi nemine. A pokud chces mit distribuci na ruzne stroje, pak by mozna stalo v uvahu udelat nejakou webovou sluzbu, ci neco podobneho, kde si ke kazdemu softu udelas soubor akci, ktere je treba udelat (vygenerovani konfiguraku, restart sluzby....).

Aktualni verzi tohoto nastroje pak muzes mit klidne na nfs svazku a bude ti stacit jen restartovat tuhle sluzbu, abys obcerstvil novinky.

Nic lepsiho me v tuhle chvili nenapada.

Radek