problemove spravanie broadcom sietoviek

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jul 3 13:40:30 CEST 2012

On 07/01/12 21:32, Peter Sedivy - PeSe:
> uz istu chvilu sa potacam s jednym problemom
> mam v serveri broadcom sietovky, ktore mi do istej doby fungovali ok. V
> principe od verzie fbsd 8. a vymene switchu je ich spravanie dost zle.
> Prvy a azkladny problem je v ich rychlosti. Nedokazu sa negociovat na
> 1Gb/s, stale len 100Mb/s. Negociacia je sprevadzana mnohymi problemami
> vobec s nabehnutim adapteru.

Az selzou vsechny ostatni teorie, zkus tuhle - pouzita kabelaz vc.
konektoru je na hrane pripustnych parametru (na to staci kabel nekde
skripnout, nebo mit vymackane kontakty v konektoru) a zatimco predchozi
zarizeni bylo o neco tolerantnejsi, tohle neni (nebo byla manipulace s
konektory pri prepojovani tou posledni kapkou).

Nerikam, ze ej to nejak extremne pravdepodobny scenar, na druhou stranu,
promerit kabelaz a vyloucit to je zalezitost na chvilku ...