problemove spravanie broadcom sietoviek

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sun Jul 1 22:10:22 CEST 2012

Peter Sedivy - PeSe wrote:

[...]

> Prvy a azkladny problem je v ich rychlosti. Nedokazu sa negociovat na
> 1Gb/s, stale len 100Mb/s. Negociacia je sprevadzana mnohymi problemami
> vobec s nabehnutim adapteru.
> je to stary server ibm x236
> (http://www-07.ibm.com/systems/includes/content/x/pdf/xsd00360USEN.pdf)
> V standardnej vybave servera su dve bge sietovky, ja som v snahe o
> alternativne riesenie picol dalsi original ibm broadcom netextreme
> adapter - bce
>
> Switch na fruhom konci je Cisco Catalyst 2960G-TS-L a nechce sa mi
> [...]

V prvni rade by to chtelo zjistit konkretni model toho bge - prikazem
pciconf -vl

Napriklad tohle - BCM5715C a podle toho pak hledat problemy v google

bge0 na pci0:6:4:0:        class=0x020000 card=0x534c108e chip=0x167814e4
rev=0xa3 hdr=0x00
     vendor     = 'Broadcom Corporation'
     device     = 'BCM5715C 10/100/100 PCIe Ethernet Controller'
     class      = network
     subclass   = ethernet

Ja si pamatuju na problem s bge v serverech IBM x336 a x335, ale to bylo
v dobe 6.0 a v 6.1 uz to bylo opravene. Co by tam mohlo byt za problem
ted, to netusim.

V druhe rade bych zkusil nejake dva servery propojit crosslink kabelem,
aby se jednoduse vyloucil problem na strane switche.

Mirek