OT: sendmail - zmena hlavicky Reply-To

Ivo Hazmuk ivo at vutbr.cz
Fri May 4 00:02:55 CEST 2012

Ahoj,

Josef Hrabec napsal(a):
> rad bych vyrobil pro velmi omezeny pocet uzivatelu (cca 5) primitivni mail
> list. Adresa pro zasilani zprav necht je list at domena.cz, kdy v
> /etc/aliases nastavim, aby mail zaslany na username "list" byl rozeslan na
> pet predem definovanych postovnich adres.
>
> Problem vsak mam s tim, jak v takto preposlanem mailu zamenit hlavicku
> Reply-To a misto uzivatele ktery zpravu poslal tam vlozit adresu
> list at domena.cz. Tak, aby kdyz nekdo z uzivatelu bude chtit na doruceny
> mail odpovedet (dat reply), byla odpoved dorucena opet vsem peti
> [...]

jako spokojeny uzivatel MIMEDefangu bych nejspis pouzil MIMEDefang. Tam si
v perlu prepises Reply-To na hodnotu, jakou potrebujes.

Neco ve smyslu:

    foreach $prijemce (@Recipients) {
        $prijemce = lc($prijemce);
        if ($prijemce !~ /list\@domena\.cz/) {
            action_delete_all_headers("Reply-To");
            action_add_header("Reply-To", "list\@domena.cz");
        }
    }

Jenze, pokud MIMEDefang nepouzivas, tak jeho rozbehnuti se blizi rozbehnuti
Mailmana.

 	Ivo Hazmuk