Rozdiely medzi Linuxom a FreeBSD v oblasti jadra

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Sun Apr 29 20:14:13 CEST 2012

On Sun, 29 Apr 2012, Michal Holécy wrote:

>Na internete som nasiel vela informacii o rozdieloch medzi tymito OS,
>ale veľmi tazko a velmi malo o vnutornom fungovani a hlavne o
>rozdieloch vo vnutornom fungovani.

	kdysi (je to dost let, ale hodne veci muze byt stale relevantnich)
na to byla velmi dobra diplomka na MFF UK, bohuzel to ted nemuzu najit, i
kdyz vim, ze jsem uz nekomu odesilal odkaz.

	diplomku vedl Jakub Yaghob, ted by urcite vedel.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz