Jak ziskavat informace o procesech

Radim Kolar hsn at filez.com
Sun Apr 8 11:49:21 CEST 2012

> 	(bez zkusenosti s touhle knihovnou) Co se nechat inspirovat u
> 	jinych portu org.apache.hadoop.yarn.util.LinuxResourceCalculator?
> 	Predpokladam, ze resili stejnou otazku.
Tam jedou pres /proc. V Linuxu je proc vyrazne lepsi. Ve freebsd tvurci
OS preferuji pristup pres sysctl. Ja prave balickuju SWIG 2.0 a udelam
to pres JNI, protoze nez prisla odpoved od dana ohledne swapinfo tak uz
jsem na tom zacal delat. Jen je s tim opruz ze ta dynamicka knihovna co
se nacita pak z Javy musi byt v LD_PATH.