Nejde úloha z CRONu

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Fri Mar 30 10:28:26 CEST 2012

Asi preto, ze ako interpreter je /bin/bash ktory cron nevie najst.
Skuste pouzit /bin/sh alebo /usr/local/bin/bash (ak je nainstalovany.)

On 03/30/2012 10:14 AM, Marek Slebodnik wrote:
> v jednom pripade som narazil na to, ze sa uloha nevedela spustit , pretoze
> bol prekroceny max running process from cron alebo nieco take. Kazdopadne
> by som skontroloval cron logy, ci sa to vobec pokusal spustat.
>
> Dňa 29. marca 2012 8:46, Roman Nádhera <roman na nadhera.name> napísal(-a):

Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury (dot) sk              |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail
http://www.wilbury.sk/                  |  /\  - NO Word docs in e-mail
JID: otis (at) jabber (dot) vx (dot) sk
!07/11 PDP a ni deppart m'I  !pleH