HW USB RS232 FreeBSD

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Sat Mar 10 23:28:44 CET 2012

Mam pripojene dve zariadenia cez dva seriove porty  RS232,
ktoré ovládam vlastným programom v perle a C.

Všetko  funguje viac rokov, ale prichádza na raz zmena HW.
Lenze nove základne dosky nemaju ani jeden seriovy port.
Pod windowsom to riesim konvertorom USB/RS232, lenze
zatial som nenarazil ani na jeden konventor USB/RS232, ktory ma podporu
pre FreeBSD.

Viete poradiť fungujuci typ/dodavatela USB/RS232, alebo ma nasmerovať
na dokumentaciu pre pisanie vlastneho USB ovladaca, najlepsie aj s
nejakym rozumnym vzorom?

Jozef